Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(143)
Forma i typ
Książki
(224213)
Artykuły
(58661)
Czasopisma
(7842)
Publikacje dydaktyczne
(6676)
Proza
(5078)
Gry i zabawki
(143)
Publikacje naukowe
(4891)
Publikacje fachowe
(4644)
Publikacje informacyjne
(3688)
Filmy i seriale
(3356)
E-booki
(3007)
Publikacje popularnonaukowe
(2148)
Muzyka
(2102)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1936)
Audiobooki
(1752)
Poradniki i przewodniki
(1517)
Poezja
(877)
Rejestracje audio i wideo
(753)
Fotografie
(381)
Dramat (rodzaj)
(345)
Druki ulotne
(311)
Albumy i książki artystyczne
(291)
Programy komputerowe
(290)
Mapy
(263)
Komiksy i książki obrazkowe
(187)
Gry komputerowe
(175)
Grafiki
(109)
Nuty
(79)
Publikacje religijne
(62)
Publikacje promocyjne
(44)
Artykuł fachowy
(40)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(34)
Starodruki
(33)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(29)
Płytoteka regionalna
(20)
Pliki i bazy danych
(19)
Rysunki
(13)
Artykuły
(5)
Książka
(5)
Programy radiowe i telewizyjne
(3)
Artykuł
(2)
Bibliografia
(2)
IBUK Libra
(2)
Literatura faktu
(2)
Rękopisy
(2)
Wywiad
(2)
ArtykuĹéy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Audiobooki Proza
(1)
Kaiążki
(1)
Książki artystyczne
(1)
Legimi
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Dostępność
dostępne
(139)
wypożyczone
(7)
Placówka
Kielce - Multimedialny
(115)
Końskie - Multimedialny
(17)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - Multimedialny
(13)
Autor
Madaj Karol
(5)
Chróściel Irena
(4)
Kowaliszyn-Konar Ewa
(4)
Wójcicka Małgorzata
(4)
Bukowski Adam
(3)
Feliks Janusz
(3)
Ginter Tomasz
(3)
Kortas Paulina
(3)
Łazowski Maciej
(3)
Adamczyk Jan Leszek
(2)
Barbaud Jean
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bonar Jolanta
(2)
Cioch Katarzyna
(2)
Czerwiński Tomasz
(2)
Goślicka Elżbieta
(2)
Karolak Wiesław
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Konrad Robert
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Madejski Jan (informatyk)
(2)
Rymer Przemysław
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Szyma Rafał (1981- )
(2)
Tomaszewicz Jan
(2)
Wiśniewski Wojciech
(2)
Żabicka Monika
(2)
Ambrzykowski Michał
(1)
Baranowska Natalia
(1)
Baraud Jean
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boguta Grzegorz (1952- )
(1)
Bolek Joanna
(1)
Borzych Edyta
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Brydak Ilona
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Burlakov Igor
(1)
Buty Pierre
(1)
Candeago Mara
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cassar Dan
(1)
Cathala Bruno
(1)
Caumont Cédric
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chłopaś Małgorzata
(1)
Cicurel David
(1)
Coat Christophe
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cravotta Nicholas
(1)
Depa Joanna
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dąbkowska Lena
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Galińska Barbara
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Garmot Magda
(1)
Goodenough Josh
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Hiron Maureen
(1)
Ignatów Radosław
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Janigacz Marek
(1)
Knizia Reiner
(1)
Komada Mateusz
(1)
Konatkowski Tomasz (1968- )
(1)
Kopřivová Monika
(1)
Korbiel Małgorzata
(1)
Kosobucka Katarzyna
(1)
Kostorz Ewa
(1)
Kownacka Danuta
(1)
Kozłowska Kamila
(1)
Krukowski Piotr
(1)
Król Marianna
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kucharski Roman (ilustrator)
(1)
Kurowski Paweł
(1)
Kwiatek Kacper
(1)
Kępska Katarzyna
(1)
Lach Bernhard
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Mackles Gene
(1)
Madejski Jan
(1)
Maj Arek
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makowiec Paweł (1970- )
(1)
Malesińska Marta
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(80)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(96)
1989-2000
(7)
Kraj wydania
Polska
(143)
Język
polski
(142)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(79)
Młodzież
(63)
Dorośli
(56)
9-13 lat
(26)
6-8 lat
(24)
14-17 lat
(17)
18+
(5)
Pedagodzy
(5)
Psycholodzy
(5)
Przedszkola
(4)
Rodzice
(4)
Terapeuci
(4)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
12-14 lat
(1)
Klasa 2.
(1)
Nauczyciele
(1)
Oligoterapeuci
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Przynależność kulturowa
Rysunek polski
(4)
Grafika polska
(2)
Grafika belgijska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(18)
Gry i zabawy
(11)
Gry edukacyjne
(8)
Hobby i czas wolny
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Gry i zabawy językowe
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Uczucia
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(2)
Historia
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Samoświadomość
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
7 Eskadra Myśliwska im. Tadeusza Kościuszki
(1)
Bitwa Warszawska (1920)
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Czarodzieje
(1)
Czołgi
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gra plenerowa
(1)
Gry
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Grywalizacja
(1)
Historia Polski
(1)
I wojna światowa (1914-1918)
(1)
Joker
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kostki do gry
(1)
Koty
(1)
Kreatywność
(1)
Krokodyle
(1)
Liczby
(1)
Logika
(1)
Odzyskanie Niepodległości
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
PRL
(1)
Pisownia
(1)
Piłka nożna
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polska
(1)
Polska Rzeczpospolita Ludowa
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Remik
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa towarzyska
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samopoznanie
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Symbole państwa
(1)
Szachy
(1)
Tajemnica
(1)
Uprowadzenie
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wojna polsko-bolszewicka 1919-1921
(1)
Zabawa
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Zabytki sakralne
(1)
Znaki graficzne
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Polska
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(37)
Gry planszowe
(33)
Gry edukacyjne
(28)
Plansze do gry
(16)
Gry w karty
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Gry i zabawy
(4)
Gry strategiczne
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Karty do gry
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry i zabawki
(1)
Malarstwo
(1)
Malarstwo europejskie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(93)
Edukacja i pedagogika
(16)
Psychologia
(6)
Językoznawstwo
(4)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
143 wyniki Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Domino "Jarzębinka" zawiera 30 kostek (kartoników). Na każdym kartoniku znajduje się obrazek i wyraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF 568 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Domino "Wiewiórka" zawiera 30 kostek (kartoników). Na każdym kartoniku znajduje się obrazek i wyraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF 569 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata. Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; oprawa graficzna: Miguel Coimbra ; redakcja: Anna Pichot ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [po 2015]. - 1 gra (1 plansza, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pionek konfliktu, 31 monet, 1 notes punktacji) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + podsumowanie zasad gry (1 karta luzem) + instrukcja.
Czas gry : 30 minut ; liczba graczy : 2
7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90476167-7-cudow-swiata-pojedynek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 107 (1 egz.)
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 897 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata Armada / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger, Dimitri Chappuis, Cyril Nouvel ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Bruxelles : Repos Production, 2018. - 1 gra (8 plansz stoczni, 32 figurki statków, 24 karty Armady, 27 kart Wysp, 2 żetony Najazdu, 6 monet o wartości "6", 4 karty pomocy, notes punktacji, 48 żetonów Konfliktów morskich, 6 żetonów Konfliktów Lądowych) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x14x28 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 26 cm).
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Instrukcja w języku polskim.
Gra Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole. Armada dodaje do gry kolejną warstwę decyzji czyniąc ją bardziej rozbudowaną. Jest wysoko oceniany wśród fanów serii, nie tylko za fantastyczne wykonanie, ale przede wszystkim za nienachalną implementację dodatkowych zasad, które w naturalny sposób wpasowują się w podstawową mechanikę rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 25, GP 23, GP 24 (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, cop. 2013. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (7 s. : il. ; 15 cm).
Liczba graczy: 1 - 6.
Na pudełku : Gra zalecana na dobranoc!.
Czas gry : 10 minut.
Instrukcja gry w jęz. pol. ; oryg. gra w jęz. fran.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach… Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem… Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów! Zagraj i przegoń je do szafy! Gra zalecana na dobranoc! Zaproście do zabawy wszystkich domowników! Zobaczcie jaką macie znakomitą pamięć! Wybierzcie wariant gry. Lubicie współpracować czy rywalizować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 89 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko; wymiary pudełka 14x14x5 cm.
Zawartość pudełka: 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), 1 karta rozkładana instrukcji w języku polskim i ukraińskim.
Gra dla 2-6 graczy. Czas gry 15 minut.
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra.
Na opakowanu: Dzieci.
Wytężcie umysł w znakomitej grze, która sprawdzi Wasze rozumowanie, pamięć i refleks. Myślicie, że jesteście mądrzejsi od swoich znajomych? Podejmijcie się 8 różnych testów, które rozwiną funkcję Waszych mózgów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 16 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uczę się magicznych słówek : gra ucząca dobrych manier i uprzejmości / ilustracje Mara Candeago. - Teramo : Lescinigiochi, [2021]. - 1 gra (plansza, spinner ze strzałką, 20 kart, 4 pionki, 4 podstawki) : plastik, karton, tektura kolor ; w pudełku 28x28x7 cm. + instrukcja ( 15 stron : ilustracje ; 24 cz).
(Life skills.)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
W grę może grać tylko jeden gracz.
Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Gra ucząca dobrych manier i uprzejmości. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 84 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Arboretum / projekt gry Dan Cassar ; ilustracje Beath Sobel ; projekt graficzny: Waldo Ramirez ; tłumaczenie: Łukasz Małecki. - Gdańsk : Rebel, © 2018. - 1 gra (80 kart, notes punktacji) : papier ; w pudełku 17,5x12,5x4 cm + instrukcja (harmonijka [8] stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Nie ma chyba miejsca, w którym piękno natury objawiałoby się tak wyraziście, jak w tętniącym feerią barw ogrodzie botanicznym. W grze Arboretum będziecie mogli spróbować swoich sił w samodzielnym tworzeniu ogrodu w taki sposób, aby odwiedzający goście mogli podziwiać rozwijające się kolorowe pąki i liście. Słodka wiśnia, aromatyczny dereń czy potężny dąb - każde drzewo ma swoje miejsce w tej oazie spokoju. Niech Was nie zwiedzie jednak błogi temat gry, bo u jej podstaw leży rywalizacja. Wybierajcie mądrze, które karty drzew zasadzić, a które zostawić na ręce - tylko najlepszy architekt krajobrazu podbije serca miłośników natury. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90704270-arboretum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 47 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / autor Jonathan Chaffer; projekt graficzny Małgorzata Wójcicka. - Warszawa: Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2019. - 1 pudełko 110 kart (65 kart wariant podstawowy; 45 kart wariant zaawansowany), instrukcja, 1 karta megamocy. ; 10x10 cm.
SZALONA GRA IMPREZOWA! Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że Nie wszystko jest takie, jakie się wydaje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 13 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 55 dużych kart z tropami, 7 kolorowych klipsów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 898 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piłka nożna / autor Małgorzata Chłopaś, ilustracje Maciej Łazowski. - Warszawa : Edgard Games, 2020. - 1 gra (55 kart "pytań i odpowiedzi") karton, kolor ; w pudełku 4x10x13 cm.
(Quiz imprezowy)
Na opakowaniu: 162 pytania nie tylko dla kibiców.
"Piłka nożna. Quiz imprezowy" to wyjątkowa propozycja rozrywki do samodzielnego sprawdzenia się, do rozgrywek z przyjaciółmi i w gronie rodzinnym, a także jako atrakcyjne urozmaicenie każdej towarzyskiej imprezy. Dzięki quizowi zabłyśniesz w towarzystwie i zagniesz znajomych. Gwiazdy futbolu, kultowe kluby i niezapomniane mistrzostwa! Podejmij wyzwanie, obierz taktykę i daj się wciągnąć w piłkarską potyczkę z quizem Piłka nożna. Graj i kiwaj znajomych! "Piłka nożna. Quiz imprezowy" przygotowali utalentowani twórcy. Zilustrował je w awangardowym stylu Maciej Łazowski, a pytania opracowała Małgorzata Chłopaś oraz klub miłośników futbolu Edgard Games. Gra karciana sprawdzi się w każdych okolicznościach - podczas przerwy w telewizyjnej transmisji meczu, w podróży czy w szkole.[www.empik.com.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 65 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zbrodni : 1400 : [kooperacyjna gra fabularna] / projekt gry: David Cicurel, Wojciech Grajkowski ; scenariusz Pierre Buty, Grzegorz A. Nowak ; ilustracje Barbara Gołębiewska, Mateusz Michalski, DaYu, Mateusz Komada ; [tłumaczenie Tomasz Konatkowski]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2020. - 1 gra (30 kart postaci, 38 kart kategorii dowodów rzeczowych, 15 kart obiektów specjalnych, 7 dwustronnych kart lokacji, 1 karta lokacji startowej, 20 kart wizji, 1 karta psa, 1 plansza na dowody rzeczowe) : karton, kolor ; 30x20x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
(Seria Milenium)
Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, wiek 12+. Czas gry 60-90 min.
ok 1400. Nazywasz się Abelard Lavel, jesteś rycerzem w służbie króla. Już w dzieciństwie miewałeś dziwne, prorocze sny – widziałeś w nich zbrodnie z przeszłości i z przyszłości. Nauczyłeś się wykorzystywać swoje niezwykłe zdolności do rozwiązywania zagadek, których nikt inny nie potrafi wyjaśnić. Wielu mieszkańców miasta pragnie skorzystać z twoich usług. Czy jesteś w stanie im pomóc? Kroniki Zbrodni: 1400 jest samodzielną grą, rozwijającą pomysły znane z podstawowych „Kronik zbrodni”. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadź dowody rzeczowe i zatrzymaj mordercę, zanim będzie za późno! Gracze mogą teraz wyciągać wnioski nie tylko z dowodów rzeczowych czy relacji świadków, ale także z tajemniczych obrazów przedstawionych na Kartach Wizji. Są to sceny z przeszłości lub przyszłości ukazujące postacie i obiekty, które dopiero pojawią się na drodze graczy. W czasie śledztwa gracze mogą także liczyć na pomoc członków rodziny, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą. Jest wśród nich wujek – mnich, który wie wszystko o źródłach pisanych, siostra – bogata kupcowa, która zawsze wie coś na temat każdego przedmiotu oraz brat – szpieg znający doskonale historie ludzi z miasta. Na koniec wierny towarzysz Pies Perceval – nie odstępuje graczy na krok i pomaga w tropieniu śladów. Można dawać mu różne przedmioty do powąchania w nadziei, że podąży za ich tropem. Zawartość: 30 kart postaci 38 kart kategorii dowodów rzeczowych 15 kart obiektów specjalnych 7 dwustronnych kart lokacji karta lokacji startowej 20 kart wizji karta psa plansza na dowody rzeczowe instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 100 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gutenberg [Gra planszowa] / Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski ; il. Rafał Szłapa. - Warszawa : Granna, 2021. - 1 pudełko : 29,5x29,5x7,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę główną, 4 plansze drukarni, 4 plansze inicjatywy, 4 zasłonki, 10 kafelków postaci, 100 kart zamówień, 10 kart specjalizacji, 14 kart automy, 16 kart mecenatu, 40 drewnianych czcionek, 8 żetonów zapasowych czcionek, 1 znacznik gracza, 2 żetony Caxtona, 48 żetonów farb, 32 zębatki, 12 szarych rdzeni, 8 dysków graczy, 32 znaczniki graczy, 34 znaczniki inicjatywy, 1 znacznik rundy, 57 guldenów, 1 woreczek.
Gra dla 1-4 osób. Czas rozgrywki : 60-120 min.
Gutenberg to gra planszowa, w której gracze wcielają się w pionierów drukarstwa. Podczas gry będą pozyskiwać i realizować zamówienia na drogocenne woluminy, rozwijać swoje specjalizacje, rozbudowywać drukarnie i uzyskiwać wsparcie możnego mecenasa. Dzięki tym działaniom gracze zdobędą punkty sławy, które na koniec gry pozwolą na wyłonienie zwycięzcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 902 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Partytura / autorzy Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski, ilustracje Sławomir Bejda. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2020. - 1 gra w pudełku (96 kart Instrumentów, 24 dwustronne karty Utrudnień, 42 karty Utworów, 2 pulpity do nut) : tektura, papier kolor ; 23x23 cm. + Instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Oto zwycięzca 2. edycji konkursu „Stwórz grę i wskocz na półkę Empiku”. Czy chciałbyś zostać członkiem orkiestry? A może marzysz o tym, by stać się dyrygentem? PARTYtura to gra imprezowa, w której gracze starają się odtworzyć utwór muzyczny! Tylko gracz wcielający się w rolę dyrygenta wie, jaka to melodia. Przy pomocy gestów musi wskazać muzyka i sposób, w jaki ten ma zagrać. Partytura to gra dla 3-10 graczy, w której jeden z uczestników wciela się w rolę dyrygenta, aby pokierować orkiestrą złożoną z pozostałych graczy i zagrać piękny koncert, który zostanie jak najlepiej oceniony przez słuchaczy. Co ciekawe, gra będzie odbywać się w ciszy – muzyka jest w niej realizowana przez wykładanie odpowiednich kart. W zależności od wariantu i liczby graczy, jest to gra kooperacyjna lub drużynowa. Ta emocjonująca gra rozrusza Twoje towarzystwo i zostanie królem każdej imprezy! Proste zasady i mnóstwo frajdy podczas rozgrywki przypadną do gustu nie tylko melomanom i muzykom, ale też wszystkim tym, którzy cenią sobie dobrą zabawę, także w większym gronie.[www.empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 92 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ry-Bitwa / Christophe Coat ; ilustracje Pierô ; [tłumaczenie Magda Garmot]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (3 maty, parawan, 3 znaczki zdobyczy, 24 żetony) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x19x6,5 cm + instrukcja (1 karta złożona).
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy, wiek 6+. Czas gry 20 min.
Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością! Dlaczego pokochasz tę grę? Wyceluj, przymierz i rzucaj! Ry-Bitwa wykorzystuje najzabawniejszy i najbardziej angażujący mechanizm występujący w grach zręcznościowych czyli rzucanie do celu. Zasady są banalnie proste i wystarczy, żeby jedna osoba przy stole znała i nadzorowała system punktowania. Dołączony do gry parawan zabezpieczy elementy przed spadaniem, możecie więc bez obaw bawić się na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 103 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Queen’s Gambit / Nicholas Cravotta i Rebeca Bleau. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko ; 27x27x7 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
W pudełku: plansza, 48 kart do gry, 4 karty konfiguracji, 4 karty pomocy, 4 gambity, 28 żetonów bierek, 4 żetony startowe, 4 żetony zapasowe, instrukcja.
Zastanawiasz się, jak doświadczała gry w szachy niezwykła Beth Harmon z „Gambitu królowej”? To dzięki swojej umiejętności wyobrażania sobie kolejnych ruchów szachowych na suficie Beth była w stanie pokonać wielu swoich przeciwników. W grze planszowej The Queen’s Gambit starasz się zbijać bierki przed innymi graczami, aby zebrać jak największą liczbę punktów. W każdej turze możesz ruszyć swoim gambitem jak inną figurą szachową. Pamiętaj, aby pokonać przeciwników i wygrać, musisz planować swoje ruchy niczym Beth!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 106 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kultowe filmy i seriale / autorzy Lena Dąbkowska, Anna Początek, Piotr Szygalski, ilustracje Maciej Łazowski. - Warszawa : Edgard, 2020. - 1 gra (55 kart "pytań i odpowiedzi") : karton, kolor, w pudełku 4x10x13 cm.
(Quiz imprezowy)
Na pudełku: 162 pytania nie tylko dla kinomaniaków.
Jaki tytuł nosił wielki przebój z Bruce’em Lee w roli głównej? Czyja historia stała się inspiracją dla filmu Piękny umysł (2001)? Jak w Polsce przetłumaczono tytuł Dirty Dancing (1987)? Sprawdź swoją wiedzę z historii kina z Quizem „Kultowe filmy i seriale”! Quiz składa się z kart, na których znajdziesz aż 165 podchwytliwych pytań na temat filmów, seriali, aktorów i reżyserów. Strzelaj w samo południe, dedukuj lub sprawdź wyjaśnienia – pół żartem, pół serio. Gra idealnie sprawdzi jako atrakcyjne urozmaicenie każdej towarzyskiej imprezy - dzięki niej zabłyśniesz w towarzystwie i zagniesz znajomych swoją wiedzą o kinie, nie tylko amerykańskim! Ciekawe ilustracje pobudzają wyobraźnię i wspomagają proces zapamiętywania ciekawostek związanych z kinematografią. Do współpracy przy serii zaproszono utalentowanych polskich ilustratorów. Quiz „Kultowe filmy i seriale” zilustrował Maciej Łazowski. W serii znajdują się także inne quizy dotyczące wiedzy ogólnej, piłki nożnej, logiki, czy nawet teorii spiskowych.[www.empik.com.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 62 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. czytnika z folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (8 stron, ilustracje ; 20cm.)
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 6 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie człowiek : historia Polski : edukacyjna gra planszowa zainspirowana filmem Alberta Barille / koncepcja gry Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud ; ilustracje Anna Trzcińska ; projekt graficzny Piotr Żyłko, Tomasz Żyłko. - Warszawa : Hipocampus, 2018. - 1 gra (duża plansza, 4 pionki, 4 karty postaci, 55 kart pytania tekstowe (220 pytań), 35 kart ryzyko/pojedynek, 16 kart mecenas kultury, dukaty - 120 banknotów do gry, 4 detektory odpowiedzi, 16 żetonów zbój, 2 kostki do gry) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Hello Maestro!)
Wiek 8-108, liczba graczy 2-4.
Edukacyjna gra planszowa na podstawie filmu Alberta Barille. Nie martw się o wiedzę historyczną, bo zdobędziesz ją w czasie gry. Mistrz i przyjaciele proponują Ci podróż, która zaczyna się przeszło 1000 lat temu, gdy formowała się nasza ojczyzna. Grę rozpoczynamy w epoce, w której powstawał gród Biskupin, czyli około 700-800 lat p.n.e., a kończymy w latach dziewięćdziesiątych XX stulecia. Poznacie wspólnie wiele ważnych wydarzeń naszej burzliwej historii, poznacie wielkich Polaków, którzy ją tworzyli. Ale uwaga! Podczas wędrówki należy zachować szczególną czujność, czekają was niespodziewane ataki zbója, będziecie również ścierać się w pojedynkach z rywalami. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. Jak zawsze, możecie liczyć na pomoc Mistrza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 31 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2018. - 1 gra (plansza, 8 pionków do wyboru, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa/Pech, 45 kart Pytania ilustrowane, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 15 cm).
Gra dla 2-4 graczy.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Edukacyjna gra planszowa „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Wraz z Mistrzem w trakcie wesołej zabawy poznasz mechanizmy i niezwykłą strukturę ludzkiego ciała. Twój cel jest prosty. Musisz zdobyć komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Nie jest to wcale takie łatwe. Będziesz atakowany przez wirusa, wyzywany na pojedynki, będziesz odpowiadał na trudne pytania. Ale pamiętaj! Zawsze możesz liczyć na wsparcie Mistrza. Po prostu miej się na baczności. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością. „Było sobie życie” przypadnie do gustu wszystkim dzieciom młodszym i starszym, a także dorosłym, którzy cenią klasyczne gry planszowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej